Status: U bent niet ingelogd.



VoIP Planet | Support | FAQ

VoIP Planet Support

Aanvullende informatie om u op weg te helpen

FAQ

Hoe kan ik VoIP Planet gebruiken?
Door zich te registreren ontvangt u een account met login-informatie. Hiermee kunt u eenvoudig de verbinding opzetten.

Is het mogelijk om een vast nummer voor inkomende gesprekken te krijgen?
Ja, u kunt een 085-, een 088- of een regionaal telefoonnummer krijgen.

Kan ik een persoonlijke assistentie-nummer krijgen van voipplanet?
Nee, VoIP Planet heeft niet de beschikking over persoonlijke assistentie-nummers. Support loopt via e-mail.

Kan ik DTMF-menu's gebruiken van diensten die ik via VoIP Planet bel?
Ja, VoIP Planet ondersteunt volledig DTMF. Indien u gebruik maakt van onze dienst kunt u de menu's besturen via uw telefoon

Kan ik met een sip-phone en/of sip-adapter (i.c.m. pstn-telefoon) gebruik maken van de VoIP Planet-dienst?
Ja, VoIP Planet biedt ondersteuning voor eindgebruiker-telefoons. Het is mogelijk om met behulp van een zogenaamde ata-adapter een gewone of dect-telefoon aan te sluiten.

Kan ik een 085 nummer van VoIP Planet porteren naar mijn nieuwe provider?
Nee, 085 nummers zijn van de provider en worden zogenaamd gehuurd, deze worden geen eigendaom van de gebruiker.

Hoe vraag ik een 088 nummer aan?
U vraagt een 088 nummer(blok) aan bij de Opta, zogauw deze nummers worden toegekend door de Opta kunt u de beschikking van de Opta naar VoIP Planet sturen en kunnen we deze aktief maken op het publieke telefoon netwerk.

Kan ik meer dan 1 nummer aanvragen bij VoIP Planet?
Ja u kunt extra VoIP Accounts aanvragen als u bent ingelogd op de website, ieder voip account kan maximaal 1 publiek telefoon nummer hebben. Mogelijk als u meerdere nummers nodig heeft is een voip trunk een betere oplossing

Ga met pijl rechtsonder naar volgende bladzijde

Next Page